Investigación María José Barlés Arizón

Publicaciones más relevantes:

Barlés, M.J., Fraj, E. y Martínez, E. (2013) “Purchase decision-making in the couple. Conflict-Solving Tactics”, International Journal of Business and Social Science, vol. 4(6), pp.28-43.

Barlés, M.J., Fraj, E. y Martínez, E. (2013) “Family vacation decision making: The role of woman“, Journal of Travel & Tourism Marketing, vol.30, pp.873-890.

Barlés, M.J. y Matute, J. (2012) “El papel de la mujer en la compra: una tipología del consumidor basada en las decisiones vacacionales”, Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 10(5), pp.543-551.

Barlés, M. J., Fraj, E. y Martínez, E. (2011) “El papel de la pareja en las decisiones vacacionales: Un estudio empírico“, Journal of Marketing Trends, pp.45-60

Barlés, M.J., Fraj,E. y Matute, J. (2010) “Identification of the Profiles of Women Who Take Holiday Decisions”, Tourism Review, vol.65, Issue 1, pp.4-17.